Novosti

Javni natječaj za zakup dijela poslovnog prostora u vlasništvu Ugostiteljske škole Opatija

Javni natječaj za zakup dijela poslovnog prostora u vlasništvu Ugostiteljske škole Opatija

UGOSTITELJSKA ŠKOLA OPATIJA

Eugena Kumičića 14, Opatija p.p. 99

Tel/fax: 051/718-520; 711-154

e-mail: tajnistvo@ugostiteljskaskolaopatija.hr

OIB: 82328508097

 

KLASA:   406-05/24-01/1

URBROJ: 2156-16/01-24-02

Opatija,    24. rujna 2024. godine

 

Na temelju članka 6. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora (N.N. 125/11, 64/15, 112/18), članka 12. Odluke o uvjetima, kriterijima i postupku za uzimanje i davanje u zakup i privremeno korištenje prostora i opreme u školskim ustanovama kojima je osnivač Primorsko-goranska županija (Klasa: 022-04/17-01/32, Urbroj: 2170/1-01-01/5-17-12) od 11. rujna 2017. godine te Odluke o Izmjenama i dopunama cit. Odluke (Klasa: 022-04/20-01/39, Urbroj: 2170/1-01-01/6-20-12) od 26. listopada 2020. godine, a temeljem Odluke Školskog odbora od 20. rujna 2024. g. (KLASA: 007-04/24-02/12, URBROJ: 2156-16/01-24-02), Ugostiteljska škola Opatija raspisuje

 

JAVNI NATJEČAJ

Za zakup dijela poslovnog prostora u vlasništvu Ugostiteljske škole Opatija

 

  1. Predmet javnog natječaja: davanje u zakup dijela poslovnog prostora u vlasništvu Ugostiteljske škole Opatija (dalje u tekstu: Škola), za namjenu postavljanja samoposlužnih aparata za kavu i tople napitke (dalje u tekstu: aparati), na lokacijama kako slijedi:

 

a) Zgrada Škole na adresi Drage Gervaisa 2, Opatija, u ulaznom holu u prizemlju zgrade, ukupne površine 1,50 m2 – 1 (jedan) aparat,
b) Zgrada Škole na adresi E. Kumičića 14, Opatija, u hodniku na prvom katu zgrade, ukupne površine 1,50 m2 – 1 (jedan) aparat.

Prostori se daju u zakup na vrijeme od 5 (pet) godina.

Početna mjesečna zakupnina za 1 automat iznosi 46,45 eura.

U mjesečnu zakupninu uračunati su svi režijski troškovi korištenja dijela prostora Škole.

Škola će osigurati priključke za električnu energiju za aparate.

 

  1. Uvjeti:
    a) Prostori Škole daju se u zakup u viđenom stanju na dan primopredaje u dijelu koji je potreban za postavljanje aparata,
    b)Ponuditelji ponude podnose isključivo za sve lokacije navedene u natječaju,
    c) Prostori Škole na kojima je zasnovan zakup ne mogu se dati u podzakup,
    d) Ponuditelj u cijelosti snosi troškove postavljanja, održavanja i servisiranja aparata, kao i troškove demontaže te uklanjanja aparata,
    e) Ponuditelj je dužan održavati aparate u skladu sa sanitarno-higijenskim propisima te je prema Školi i trećim osobama odgovoran za rad aparata i zdravstvenu ispravnost proizvoda iz aparata,
    f) U slučaju adaptacije, sanacije i drugih zahvata u prostorima Škole, Škola zadržava pravo da na trošak ponuditelja zatraži privremeno uklanjanje uređaja ili preseljenje na drugo mjesto unutar Škole, pri čemu ponuditelj nema pravo tražiti povrat uloženih sredstava po toj osnovi,
    g) Škola ne odgovara za eventualno oštećenje aparata, krađu i ostale rizike, kao niti za štetu nastalu trećim osobama u vezi s rukovanjem, korištenjem i radom aparata te konzumiranjem proizvoda iz aparata.
    h) Škola zadržava pravo poništiti natječaj ili dio natječaja, odnosno ne prihvatiti niti jednu ponudu bez obrazloženja.

 

  1. Kriteriji za odabir najpovoljnije ponude:
    a) Najpovoljnijom ponudom smatrat će se ona ponuda koja uz ispunjenje uvjeta iz natječaja sadrži i najveći iznos zakupnine.
    b) Ako na javni natječaj pristignu dvije ili više valjanih ponuda s jednakim iznosom mjesečne zakupnine, povoljnijom će se smatrati ranije pristigla ponuda.

 

  1. U natječaju mogu sudjelovati sve domaće i strane pravne i fizičke osobe registrirane za obavljanje predmetne djelatnosti.

Pravo prvenstva prilikom sklapanja ugovora o zakupu ostvaruju osobe prema Zakonu o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji (NN 121/17, 98/19, 84/21, 156/23), a sukladno čl. 6. st. 11. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora (NN 125/11, 64/15, 112/18) – ako se u svojoj prijavi pozovu na to pravo, ukoliko ispunjavaju uvjete iz natječaja i navedenog Zakona, te ako prihvate najviši ponuđeni iznos zakupnine. Ponuditelji s prvenstvenim pravom dužni su se u ponudi, odnosno pri otvaranju ponuda, izjasniti o korištenju prava prvenstva uz dostavu dodatnih dokumenata navedenih u ovom natječaju.

 

  1. Pisana ponuda mora sadržavati:
    a) Podatke o ponuditelju : naziv, adresu, OIB, ime i prezime ovlaštene osobe ponuditelja, broj telefona, e-mail adresu,
    b) Brojkama i slovima točno ispisan iznos mjesečne zakupnine u eurima po aparatu i zbirno za oba aparata.

 

Uz ponudu je potrebno dostaviti:

c) domaće pravne i fizičke osobe dužne su priložiti izvornik ili ovjerenu presliku potvrde Porezne uprave o podmirenim dugovanjima ne stariju od 30 dana,

d) domaće fizičke osobe su dužne priložiti presliku važeće osobne iskaznice, a strane fizičke osobe presliku putovnice,

e) domaće pravne osobe moraju priložiti izvadak iz sudskog registra u izvorniku ili ovjerenoj preslici, a strane pravne osobe izvadak iz domicilnog registra s ovjerenim prijevodom sudskog tumača na hrvatski jezik u izvorniku ili ovjerenoj preslici,

f) ponuditelji koji se pozivaju na pravo prednosti osim gore navedenih dokumenata moraju dostaviti potvrdu Ministarstva obrane Republike Hrvatske (izvornik ili ovjerenu presliku), odnosno potvrdu Ministarstva unutarnjih poslova Republike Hrvatske (izvornik ili ovjerenu presliku), kojom se dokazuje pravo prednosti iz natječaja te status branitelja,

– ukoliko se dokazuje pravo prednosti za članove uže i šire obitelji smrtno stradalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata i članovima uže i šire obitelji nestalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata ili za djecu hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata, dokaz o srodstvu (rodni list ili druga potvrda nadležnog tijela, u izvorniku ili preslici),

– potvrdu Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje iz koje je vidljivo da osoba koja se poziva na pravo prvenstva nije korisnik mirovine ostvarene temeljem Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji.

Potvrde se dostavljaju u izvorniku ili ovjerenoj preslici i ne smiju biti starije od 3 mjeseca.

 

  1. Ponude se dostavljaju u roku od 8 dana od dana objave natječaja, najkasnije do 3. listopada 2024. godine do 12,00 sati na adresu UGOSTITELJSKA ŠKOLA OPATIJA, EUGENA KUMIČIĆA 14, 51410 OPATIJA – poštom ili neposredno u tajništvu škole – u zatvorenoj omotnici s naznakom „NE OTVARAJ – PONUDA ZA NATJEČAJ ZA ZAKUP PROSTORA“.

 

  1. Otvaranje ponuda održat će se u uredu ravnateljice (Drage Gervaisa 2) u ponedjeljak 7. listopada 2024. godine u 13,00 sati. Otvaranju ponuda mogu prisustvovati ponuditelji, odnosno njihovi ovlašteni predstavnici, uz predočenje valjane punomoći.

 

8. a) Odluka o odabiru najpovoljnije ponude pisanim putem dostavit će se svim

ponuditeljima.

b) Ugovor o zakupu sklopit će se u pisanom obliku u roku od najviše 30 (trideset) dana od dana donošenja odluke o odabiru,

c) Ako najpovoljniji ponuditelj odustane od zaključenja ugovora ili ne pristupi njegovom zaključenju, Škola može donijeti odluku o odabiru slijedeće najpovoljnije ponude koja ispunjava uvjete iz javnog natječaja ili poništiti javni natječaj.

 

  1. Nepravovremene i nepotpune ponude neće se razmatrati.

 

  1. Ovaj natječaj objavit će se na web stranici Škole.

 

 

Ravnateljica:

Sibila Roth, mag.cin

Ivona Skorić
Ivona Skorić