Novosti

N A T J E Č A J za popunu radnih mjesta

N A T J E Č A J za popunu radnih mjesta

UGOSTITELJSKA ŠKOLA OPATIJA

Eugena Kumičića 14, Opatija p.p. 99

Tel/fax: 051/718-520; 711-154

e-mail: uso@ss-ugostiteljska-opatija.skole.hr

OIB: 82328508097

KLASA:    112-01/22-01/6   

URBROJ:  2156-16/01-22-03    

Opatija,      25. veljače 2022. godine   

Na temelju članka 107. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi („Narodne novine“ broj 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 5/12, 16/12, 86/12, 126/12, 94/13, 152/14, 07/17, 68/18, 98/19, 64/20) i članaka 7. i 8. Pravilnika o načinu i postupku zapošljavanja, UGOSTITELJSKA ŠKOLA OPATIJA raspisuje

N A T J E Č A J

Za popunu radnih mjesta

  1. Nastavnik ekonomske grupe predmeta M/Ž – na određeno puno radno vrijeme (radi zamjene odsutne nastavnice) – 22 sata nastave, odnosno 40 sati rada tjedno – 1 izvršitelj/ica
  1. Nastavnik njemačkog i engleskog jezika M/Ž – na određeno nepuno radno vrijeme (radi zamjene odsutne nastavnice) – 9 sati nastave, odnosno 17 sati rada tjedno – 1 izvršitelj/ica

Uvjeti za zasnivanje radnog odnosa propisani su člankom 105. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi („Narodne novine“ broj 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 5/12, 16/12, 86/12, 126/12, 94/13, 152/14, 07/17, 68/18, 98/19, 64/20) i Pravilnika o stručnoj spremi i pedagoško-psihološkom obrazovanju nastavnika u srednjem školstvu („Narodne novine“ broj 1/96, 80/99):

  • Uz opći uvjet za zasnivanje radnog odnosa, sukladno općim propisima o radu, osoba koja zasniva radni odnos u školskoj ustanovi mora ispunjavati i posebne uvjete za zasnivanje radnog odnosa.
  • Posebni uvjeti za zasnivanje radnog odnosa u školskoj ustanovi za osobe koje sudjeluju u odgojno-obrazovnom radu s učenicima jesu poznavanje hrvatskog jezika i latiničnog pisma u mjeri koja omogućava izvođenje odgojno-obrazovnog rada, odgovarajuću vrstu i razinu obrazovanja kojom su osobe stručno osposobljene za obavljanje odgojno-obrazovnog rada.
  • Poslove nastavnika predmetne nastave u srednjoj školi može obavljati osoba koja je završila diplomski sveučilišni studij odgovarajuće vrste ili diplomski specijalistički stručni studij odgovarajuće vrste i ima potrebne pedagoške kompetencije.
  • Potrebna stručna sprema:
    • Za radna mjesta: VSS
  • Potrebna vrsta obrazovanja:
  • Za radno mjesto pod brojem 1: – dipl. ekonomist, smjer hotelijersko turistički
  • Za radno mjesto pod brojem 2: – prof. njemačkog i engleskog jezika i

književnosti

Radni odnos u školskoj ustanovi ne može zasnovati osoba koja je pravomoćno osuđena za neko od kaznenih djela protiv života i tijela, protiv slobode i prava čovjeka i građanina, protiv Republike Hrvatske, protiv vrijednosti zaštićenih međunarodnim pravom, protiv spolne slobode i spolnog ćudoređa, protiv braka, obitelji i mladeži, protiv imovine, protiv sigurnosti pravnog prometa i poslovanja, protiv pravosuđa, protiv vjerodostojnosti isprava, protiv javnog reda i protiv službene dužnosti, a koje je propisano Kaznenim zakonom (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98. – ispravak, 50/00. – Odluka Ustavnog suda Republike Hrvatske, 129/00., 51/01., 111/03., 190/03. – Odluka Ustavnog suda Republike Hrvatske, 105/04., 84/05. – ispravak, 71/06., 110/07., 152/08. i 57/11.).

Radni odnos u školskoj ustanovi ne može zasnovati osoba koja je pravomoćno osuđena za neko od kaznenih djela protiv života i tijela, protiv Republike Hrvatske, protiv pravosuđa, protiv javnog reda, protiv imovine, protiv službene dužnosti, protiv čovječnosti i ljudskog dostojanstva, protiv osobne slobode, protiv spolne slobode, spolnog zlostavljanja i iskorištavanja djeteta, protiv braka, obitelji i djece, protiv zdravlja ljudi, protiv opće sigurnosti, protiv krivotvorenja, a koje je propisano Kaznenim zakonom (»Narodne novine«, br. 125/11., 144/12.,56/15.,61/15.-Ispravak,101/17,118/18,126/19).
Radni odnos u školskoj ustanovi ne može zasnovati ni osoba protiv koje se vodi kazneni postupak za neko od kaznenih djela navedenih u stavku 1. i stavku 2. članka 106. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi.

Uz vlastoručno potpisanu pisanu prijavu u kojoj se nalaze osobni podatci (ime i prezime, adresa stanovanja, kontakt broj i adresa elektroničke pošte) i naziv radnog mjesta na koje se prijavljuje, kandidati su dužni priložiti dokaze o ispunjavanju uvjeta:

  1. životopis
  2. diplomu, odnosno dokaz o stečenoj stručnoj spremi
  3. dokaz o državljanstvu
  4. uvjerenje da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak za kaznena djela za koja postoji zapreka za zasnivanje radnog odnosa u Školi sukladno odredbi članka 106. Zakona – ne starije od dana raspisivanja natječaja
  5. elektronički zapis ili potvrdu o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje – ne starije od dana raspisivanja natječaja
  6. dokaz o završenom pedagoško-psihološko-didaktičko-metodičkom obrazovanju (za radno mjesto pod brojem 1, za radno mjesto pod brojem 2 – ako je primjenjivo)

Prilozi odnosno isprave se prilažu u neovjerenoj preslici, a prije izbora kandidat je dužan predočiti izvornik.

Kandidatom prijavljenim na natječaj smatra se samo osoba koja ispunjava formalne uvjete iz natječaja te koja podnese vlastoručno potpisanu, pravodobnu i potpunu prijavu.

Za kandidate koji podnesu pravodobnu i potpunu prijavu na natječaj sa svim prilozima odnosno ispravama i ispunjavaju formalne uvjete iz natječaja provesti će se vrednovanje kojemu su kandidati dužni pristupiti prema odredbama Pravilnika o načinu i postupku zapošljavanja. Ako kandidat ne pristupi vrednovanju smatra se da je odustao od prijave na natječaj i više se ne smatra kandidatom u natječajnom postupku.

Škola će na svojoj internetskoj stranici (http://ss-ugostiteljska-opatija.skole.hr/razmjena/natjecaji) objaviti područje vrednovanja, vrijeme i mjesto održavanja vrednovanja te pravne izvore za pripremu kandidata za vrednovanje najkasnije 5 (pet) dana prije provođenja vrednovanja.

U prijavi na natječaj kandidati su obvezni navesti adresu elektroničke pošte, odnosno broj telefona putem kojeg će biti obaviješteni o datumu i vremenu postupka vrednovanja.

Kandidati koji ostvaruju prednost pri zapošljavanju prema posebnim propisima dužni su se, uz prijavu na natječaj, pozvati na to pravo te uz prijavu priložiti sve dokaze iz kojih proizlazi navedeno pravo.

Pozivaju se kandidati koji ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju prema odredbama članka 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN br. 121/17, 98/19 i 84/21), članka 48. stavku 1.-3. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata  (NN br. 84/21), članka 48. f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (NN br. 33/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03, 148/13 i 98/19), članka 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (NN broj 157/13, 152/14, 39/18 i 32/20) dužna je u prijavi na javni natječaj pozvati se na to pravo i uz prijavu priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu, a ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima. Kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji, uz prijavu na natječaj dužni su priložiti sve dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja i ovisno o kategoriji u koju ulazi sve potrebne dokaze (članak 103. stavak 1. Zakona) dostupne na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja: 

https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti/Nikola//popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju-%20ZOHBDR%202021.pdf

Kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata uz prijavu na natječaj dužna je priložiti sve dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja te priložiti dokaze o ispunjavanju uvjeta za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju (članak 49. stavak 1. Zakona) dostupne na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja

https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti/Nikola//popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%a1ljavanju-%20Zakon%20o%20civilnim%20stradalnicima%20iz%20DR.pdf

Kandidati prijavom na natječaj daju privolu za obradu osobnih podataka navedenih u svim dostavljenim prilozima odnosno ispravama za potrebe provedbe natječajnog postupka.

Na natječaj se, pod jednakim uvjetima, mogu prijaviti osobe oba spola.

Rok za prijavu na natječaj je: 25.02.2022. –7.03.2022. g.

Prijave za natječaj dostaviti isključivo neposredno ili zemaljskom poštom na adresu: Ugostiteljska škola Opatija, Eugena Kumičića 14, 51410 Opatija, uz  naznaku ( „za natječaj- 1) Nastavnik ekonomske grupe predmeta M/Ž ili 2) Nastavnik njemačkog i engleskog jezika M/Ž “).

Nepotpune i nepravodobne prijave neće se razmatrati.

Prijave upućene elektroničkom poštom neće se uvažavati.

Kandidati prijavljeni na natječaj bit će obaviješteni o rezultatima natječaja sukladno članku 25. Pravilnika o načinu i postupku zapošljavanja putem internetske stranice škole (http://ss-ugostiteljska-opatija.skole.hr/razmjena/natjecaji), najkasnije u roku od 15 dana od potpisa ugovora o radu s izabranim kandidatom.

Ravnateljica:

     Sibila Roth, mag.cin

Uređivanje modula [NASLOV JE SAKRIVEN]

UGOSTITELJSKA ŠKOLA OPATIJA

E. Kumičića 14, Opatija p.p. 99

Tel/fax: 051/718-520; 711-154

e-mail:  tajnistvo@ugostiteljskaskolaopatija.hr

OIB: 82328508097

 

OBAVIJEST I UPUTE O TESTIRANJU KANDIDATA PRIJAVLJENIH NA NATJEČAJ   ZA POPUNJAVANJE RADNOG MJESTA

  1. Nastavnik računalstva M/Ž – na neodređeno nepuno radno vrijeme  – 13 sata nastave, odnosno 25 sati rada tjedno – 1 izvršitelj/ica

 

Obavještavaju se kandidati prijavljeni na natječaj koji ispunjavaju formalne uvjete iz natječaja, a čije su prijave pravodobne i potpune kako će se isti vrednovati putem testiranja i razgovora (intervjua).

Testiranje se sastoji od praktične provjera znanja, sposobnosti, motivacije i vještina.

Praktična provjera znanja za radna mjesta odgojno–obrazovnih radnika je provjera stručno-pedagoških i metodičkih kompetencija (održavanje oglednog nastavnog sata).

Praktična provjera znanja (održavanje oglednog nastavnog sata) će se obaviti 19. rujna 2022. godine od 08:00 sati u Ugostiteljskoj školi Opatija, na adresi Stubište Miroslava Krleže 1, Opatija prema rasporedu kojem će kandidati biti obaviješteni putem elektroničke pošte.

Povjerenstvo je odlučilo kako će testiranje imati sljedeći način i sadržaj:

1. Testiranje

Praktična provjera znanja – provjera stručno – pedagoških i metodičkih kompetencija (održavanje oglednog nastavnog sata)

Predmet: Računalstvo

Razredi: 2.1 , 1.4

Nastavne cjeline:   prema obavijesti

Nastavna jedinice:  prema obavijesti

Kandidati su dužni na ogledni nastavni sat donijeti pripremu za nastavnu jedinicu.

Literatura za testiranje: 

  • INFORMATIKA I RAČUNALSTVO, UDŽBENIK ZA SREDNJE STRUKOVNE ŠKOLE, GRUPA AUTORA: GALAŠEV, KORAĆ, SOLDO, SOKOL, KOCIJAN, IZDAVAČ: SYSPRINT.

 

 

2. Razgovor

Nakon testiranja, obavijestiti će se kandidati koji ostvaruju pravo pristupa razgovoru. Na razgovoru se utvrđuju znanja, sposobnosti, vještine, interes, profesionalni ciljevi, motivacija kandidata za rad u Školi te rezultati ostvareni u njihovom dosadašnjem radu.

Razgovor će se održati u ponedjeljak 19. rujna 2022. godine nakon testiranja.

 

Napomena: kretanje u školskoj zgradi omogućeno je samo nakon propisane dezinfekcije.

 

 

Povjerenstvo za vrednovanje kandidata

 

UGOSTITELJSKA ŠKOLA OPATIJA

Eugena Kumičića 14, Opatija p.p. 99

Tel/fax: 051/718-520; 711-154

e-mail: tajnistvo@ugostiteljskaskolaopatija.hr

OIB: 82328508097

 

KLASA: 112-02/22-02/5

URBROJ: 2156-16/01-22-02

Opatija, 1. rujna 2022. godine

 

Na temelju članka 107. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi („Narodne novine“ broj 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 5/12, 16/12, 86/12, 126/12, 94/13, 152/14, 07/17, 68/18, 98/19, 64/20) i članaka 7. i 8. Pravilnika o načinu i postupku zapošljavanja, UGOSTITELJSKA ŠKOLA OPATIJA raspisuje

 

 

N A T J E Č A J

Za popunu radnog mjesta

 

 

Stručni suradnik psiholog M/Ž – na neodređeno puno radno vrijeme – 40 sati rada tjedno – 1 izvršitelj/ica

 

Uvjeti za zasnivanje radnog odnosa propisani su člankom 105. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi („Narodne novine“ broj 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 5/12, 16/12, 86/12, 126/12, 94/13, 152/14, 07/17, 68/18, 98/19, 64/20) i člankom 53. Pravilnika o stručnoj spremi i pedagoško-psihološkom obrazovanju nastavnika u srednjem školstvu („Narodne novine“ broj 1/96, 80/99);

  • Uz opći uvjet za zasnivanje radnog odnosa, sukladno općim propisima o radu, osoba koja zasniva radni odnos u školskoj ustanovi mora ispunjavati i posebne uvjete za zasnivanje radnog odnosa.

  • Posebni uvjeti za zasnivanje radnog odnosa u školskoj ustanovi za osobe koje sudjeluju u odgojno-obrazovnom radu s učenicima jesu poznavanje hrvatskog jezika i latiničnog pisma u mjeri koja omogućava izvođenje odgojno-obrazovnog rada, odgovarajuću vrstu i razinu obrazovanja kojom su osobe stručno osposobljene za obavljanje odgojno-obrazovnog rada.

  • Poslove stručnog suradnika može obavljati osoba koja je završila diplomski sveučilišni studij odgovarajuće vrste i ima pedagoške kompetencije.

  • Potrebna stručna sprema za radno mjesto: VSS

  • Potrebna vrsta obrazovanja za radno mjesto:

              • – prof. psihologije

              • – dipl. psiholog

 

 

Radni odnos u školskoj ustanovi ne može zasnovati osoba koja je pravomoćno osuđena za neko od kaznenih djela protiv života i tijela, protiv slobode i prava čovjeka i građanina, protiv Republike Hrvatske, protiv vrijednosti zaštićenih međunarodnim pravom, protiv spolne slobode i spolnog ćudoređa, protiv braka, obitelji i mladeži, protiv imovine, protiv sigurnosti pravnog prometa i poslovanja, protiv pravosuđa, protiv vjerodostojnosti isprava, protiv javnog reda i protiv službene dužnosti, a koje je propisano Kaznenim zakonom (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98. – ispravak, 50/00. – Odluka Ustavnog suda Republike Hrvatske, 129/00., 51/01., 111/03., 190/03. – Odluka Ustavnog suda Republike Hrvatske, 105/04., 84/05. – ispravak, 71/06., 110/07., 152/08. i 57/11.).

Radni odnos u školskoj ustanovi ne može zasnovati osoba koja je pravomoćno osuđena za neko od kaznenih djela protiv života i tijela, protiv Republike Hrvatske, protiv pravosuđa, protiv javnog reda, protiv imovine, protiv službene dužnosti, protiv čovječnosti i ljudskog dostojanstva, protiv osobne slobode, protiv spolne slobode, spolnog zlostavljanja i iskorištavanja djeteta, protiv braka, obitelji i djece, protiv zdravlja ljudi, protiv opće sigurnosti, protiv krivotvorenja, a koje je propisano Kaznenim zakonom (»Narodne novine«, br. 125/11., 144/12.,56/15.,61/15.-Ispravak,101/17,118/18,126/19,84/21).
Radni odnos u školskoj ustanovi ne može zasnovati ni osoba protiv koje se vodi kazneni postupak za neko od kaznenih djela navedenih u stavku 1. i stavku 2. članka 106. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi.

 

Uz vlastoručno potpisanu pisanu prijavu u kojoj se nalaze osobni podatci (ime i prezime, adresa stanovanja, kontakt broj i adresa elektroničke pošte) i naziv radnog mjesta na koje se prijavljuje, kandidati su dužni priložiti dokaze o ispunjavanju uvjeta:

  1. životopis

  2. diplomu, odnosno dokaz o stečenoj stručnoj spremi

  3. dokaz o državljanstvu

  4. uvjerenje da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak za kaznena djela za koja postoji zapreka za zasnivanje radnog odnosa u Školi sukladno odredbi članka 106. Zakona – ne starije od dana raspisivanja natječaja

  5. elektronički zapis ili potvrdu o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje – ne starije od dana raspisivanja natječaja

  6. dokaz o završenom pedagoško-psihološko-didaktičko-metodičkom obrazovanju (za radno mjesto – ako je primjenjivo)

 

Prilozi odnosno isprave se prilažu u neovjerenoj preslici, a prije izbora kandidat je dužan predočiti izvornik.

Kandidatom prijavljenim na natječaj smatra se samo osoba koja ispunjava formalne uvjete iz natječaja te koja podnese vlastoručno potpisanu, pravodobnu i potpunu prijavu.

 

Za kandidate koji podnesu pravodobnu i potpunu prijavu na natječaj sa svim prilozima odnosno ispravama i ispunjavaju formalne uvjete iz natječaja provesti će se vrednovanje kojemu su kandidati dužni pristupiti prema odredbama Pravilnika o načinu i postupku zapošljavanja. Ako kandidat ne pristupi vrednovanju smatra se da je odustao od prijave na natječaj i više se ne smatra kandidatom u natječajnom postupku.

 

Škola će na svojoj internetskoj stranici (http://ss-ugostiteljska-opatija.skole.hr/razmjena/natjecaji) objaviti područje vrednovanja, vrijeme i mjesto održavanja vrednovanja te pravne izvore za pripremu kandidata za vrednovanje najkasnije 5 (pet) dana prije provođenja vrednovanja.

 

U prijavi na natječaj kandidati su obvezni navesti adresu elektroničke pošte, odnosno broj telefona putem kojeg će biti obaviješteni o datumu i vremenu postupka vrednovanja.

 

Kandidati koji ostvaruju prednost pri zapošljavanju prema posebnim propisima dužni su se, uz prijavu na natječaj, pozvati na to pravo te uz prijavu priložiti sve dokaze iz kojih proizlazi navedeno pravo.

 

Pozivaju se kandidati koji ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju prema odredbama članka 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/17, 98/19, 84/21), članka 48. stavku 1.-3. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN br. 84/21), članka 48. f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (NN br. 33/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03, 148/13 i 98/19), članka 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (NN broj 157/13, 152/14, 39/18 i 32/20) u prijavi na javni natječaj pozvati se na to pravo i uz prijavu priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu, a prednost imaju u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima. Kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji, uz prijavu na natječaj dužni su priložiti sve dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja i ovisno o kategoriji u koju ulazi sve potrebne dokaze (članak 103. stavak 1. Zakona) dostupne na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja: 

https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti/Nikola//popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju-%20ZOHBDR%202021.pdf

Kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata uz prijavu na natječaj dužna je priložiti sve dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja te priložiti dokaze o ispunjavanju uvjeta za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju (članak 49. stavak 1. Zakona) dostupne na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja

https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti/Nikola//popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%a1ljavanju-%20Zakon%20o%20civilnim%20stradalnicima%20iz%20DR.pdf

Kandidati prijavom na natječaj daju privolu za obradu osobnih podataka navedenih u svim dostavljenim prilozima odnosno ispravama za potrebe provedbe natječajnog postupka.

 

Na natječaj se, pod jednakim uvjetima, mogu prijaviti osobe oba spola.

 

Rok za prijavu na natječaj je: 01.09.2022. –09.09.2022. g.

Prijave za natječaj dostaviti isključivo neposredno ili zemaljskom poštom na adresu: Ugostiteljska škola Opatija, Eugena Kumičića 14, 51410 Opatija, uz naznaku ( „za natječaj- Stručni suradnik psiholog M/Ž)

 

Nepotpune i nepravodobne prijave neće se razmatrati.

Prijave upućene elektroničkom poštom neće se uvažavati.

 

Kandidati prijavljeni na natječaj bit će obaviješteni o rezultatima natječaja sukladno članku 25. Pravilnika o načinu i postupku zapošljavanja putem internetske stranice škole (http://ss-ugostiteljska-opatija.skole.hr/razmjena/natjecaji), najkasnije u roku od 15 dana od potpisa ugovora o radu s izabranim kandidatom.

 

   Ravnateljica:

                                                                                                          Sibila Roth, mag.cin

admin
admin