Novosti

Natječaj za voditelja RCK

Natječaj za voditelja RCK

UGOSTITELJSKA ŠKOLA OPATIJA

Eugena Kumičića 14, Opatija p.p. 99

Tel/fax: 051/718-520; 711-154

e-mail: tajnistvo@ugostiteljskaskolaopatija.hr

OIB: 82328508097

 

KLASA:    112-01/24-01/1

URBROJ:  2156-16/01-24-02

Opatija,      31. siječnja 2024. godine

 

Na temelju čl. 107. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi („Narodne novine“ broj 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 5/12, 16/12, 86/12, 126/12, 94/13, 152/14, 07/17, 68/18, 98/19, 64/20, 151/22, 156/23), članka 33. stavka 21. Zakona o strukovnom obrazovanju („Narodne novine“ broj 30/09, 24/10, 22/13, 25/18, 69/22), Pravilnika o sistematizaciji radnih mjesta Ugostiteljske škole Opatija od 30.01.2024. godine, Klasa: 007-04/24-02/2, Urbroj 2156-16/01-24-04, i Odluke o ponovnom imenovanju Regionalnih centara kompetentnosti u strukovnom obrazovanju Ministarstva znanosti i obrazovanja od 20. srpnja 2023. godine, Klasa: 602-01/22-01/00476, Urbroj: 533-05-23-0003, UGOSTITELJSKA ŠKOLA OPATIJA raspisuje

 

N A T J E Č A J

Za zapošljavanje

 

 

  1. Voditelj Regionalnog centra kompetentnosti M/Ž – na određeno puno radno vrijeme (do 20. srpnja 2028. godine) – 40 sati rada tjedno – 1 izvršitelj/ica

 

Uvjeti:

  • Visoka stručna sprema (VSS) – Završen preddiplomski i diplomski sveučilišni studij ili integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni studij
  • Minimalno 3 godina iskustva rada na rukovodećoj poziciji (ravnatelj/ica, direktor/ica, voditelj/ica ili menadžer/ica)
  • Minimalno 3 godine iskustva rada na pripremi ili provedbi projekata sufinanciranih iz Europskih fondova
  • Minimalno 3 godine iskustva rada u regionalnom centru kompetentnosti u strukovnom obrazovanju
  • Aktivno znanje engleskog jezika
  • Aktivno korištenje računala te sljedećih programa i alata: MS Office (Excel, Word, PowerPoint), Zoom, Google Drive
  • Izvrsne komunikacijske i prezentacijske vještine
  • Vozačka dozvola B kategorije.

 

Opis radnog mjesta:

 

  • Odgovornost za vođenje centra kroz razvoj i provedbu strateškog plana za RCK primjenom agilnog pristupa.
  • Odgovornost za razvoj i implementaciju inovativnih strategija usmjerenih na unapređenje kvalitete i konkurentnosti obrazovanja i usluga centra, s posebnim naglaskom na područje turizma i ugostiteljstva.
  • Upravljanje resursima i operativnim planovima RCK-a, osiguravajući učinkovito i
  • transparentno upravljanje.
  • Podrška uvođenju i primjeni inovativnih pristupa i tehnologija u obrazovnom procesu,
  • uključujući integraciju digitalnih, zelenih i poduzetničkih vještina u kurikulume.
  • Stalno praćenje i analiza europskih i svjetskih trendova u turizmu i ugostiteljstvu, te njihova integracija u obrazovne programe centra.
  • Vođenje i nadzor nad projekatima financiranih iz EU i drugih izvora, uz praćenje i izvještavanje o napretku i rezultatima, te vođenje i mentorstvo timova za postizanje ciljeva projekta.
  • Inicijativa za stalno unapređenje kvalitete obrazovanja kroz inovacije, istraživanje i razvoj.
  • Pružanje podrške, savjetovanja i mentorstva nastavnom osoblju i učenicima za razvoj njihovih profesionalnih vještina i kompetencija.
  • Organiziranje radionica, treninga i drugih edukativnih aktivnosti usmjerenih na profesionalni razvoj i jačanje vještina.
  • Razvijanje i održavanje suradničke mreže s lokalnim i međunarodnim partnerima, uključujući visokoškolske institucije, gospodarske subjekte i druge relevantne sudionike.
  • Zastupanje RCK-a na nacionalnim i internacionalnim događanjima, konferencijama i u medijima, promovirajući njegovu ulogu i doprinos u sektoru.

 

Radni odnos u školskoj ustanovi ne može zasnovati osoba koja je pravomoćno osuđena za neko od kaznenih djela protiv života i tijela, protiv slobode i prava čovjeka i građanina, protiv Republike Hrvatske, protiv vrijednosti zaštićenih međunarodnim pravom, protiv spolne slobode i spolnog ćudoređa, protiv braka, obitelji i mladeži, protiv imovine, protiv sigurnosti pravnog prometa i poslovanja, protiv pravosuđa, protiv vjerodostojnosti isprava, protiv javnog reda i protiv službene dužnosti, a koje je propisano Kaznenim zakonom (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98. – ispravak, 50/00. – Odluka Ustavnog suda Republike Hrvatske, 129/00., 51/01., 111/03., 190/03. – Odluka Ustavnog suda Republike Hrvatske, 105/04., 84/05. – ispravak, 71/06., 110/07., 152/08. i 57/11.).

Radni odnos u školskoj ustanovi ne može zasnovati osoba koja je pravomoćno osuđena za neko od kaznenih djela protiv života i tijela, protiv Republike Hrvatske, protiv pravosuđa, protiv javnog reda, protiv imovine, protiv službene dužnosti, protiv čovječnosti i ljudskog dostojanstva, protiv osobne slobode, protiv spolne slobode, spolnog zlostavljanja i iskorištavanja djeteta, protiv braka, obitelji i djece, protiv zdravlja ljudi, protiv opće sigurnosti, protiv krivotvorenja, a koje je propisano Kaznenim zakonom (»Narodne novine«, br. 125/11., 144/12.,56/15.,61/15.-Ispravak,101/17,118/18,126/19,84/21,141/22).
Radni odnos u školskoj ustanovi ne može zasnovati ni osoba protiv koje se vodi kazneni postupak za neko od kaznenih djela navedenih u stavku 1. i stavku 2. članka 106. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi.

 

Uz vlastoručno potpisanu pisanu prijavu u kojoj se nalaze osobni podatci (ime i prezime, adresa stanovanja, kontakt broj i adresa elektroničke pošte) i naziv radnog mjesta na koje se prijavljuje, kandidati su dužni priložiti dokaze o ispunjavanju uvjeta:

  1. životopis
  2. diplomu, odnosno dokaz o stečenoj stručnoj spremi
  3. potvrde poslodavca kojima se dokazuju minimalno 3 godine iskustva rada na rukovodećoj poziciji
  4. potvrde poslodavca odnosno korisnika projekta kojima se dokazuju minimalno 3 godine iskustva rada na pripremi ili provedbi projekata sufinanciranih iz Europskih fondova
  5. potvrde poslodavca kojima se dokazuju minimalno 3 godine iskustva rada u regionalnom centru kompetentnosti u strukovnom obrazovanju
  6. dokaz o državljanstvu
  7. uvjerenje da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak za kaznena djela za koja postoji zapreka za zasnivanje radnog odnosa u Školi sukladno odredbi članka 106. Zakona – ne starije od dana raspisivanja natječaja
  8. elektronički zapis ili potvrdu o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje – ne starije od dana raspisivanja natječaja
  9. vozačku dozvolu.

 

Prilozi odnosno isprave se prilažu u neovjerenoj preslici, a prije izbora kandidat je dužan predočiti izvornik.

Kandidatom prijavljenim na natječaj smatra se samo osoba koja ispunjava formalne uvjete iz natječaja te koja podnese vlastoručno potpisanu, pravodobnu i potpunu prijavu.

 

Za kandidate koji podnesu pravodobnu i potpunu prijavu na natječaj sa svim prilozima odnosno ispravama i ispunjavaju formalne uvjete iz natječaja provesti će se vrednovanje kojemu su kandidati dužni pristupiti prema odredbama Pravilnika o načinu i postupku zapošljavanja. Ako kandidat ne pristupi vrednovanju smatra se da je odustao od prijave na natječaj i više se ne smatra kandidatom u natječajnom postupku.

 

Ukoliko se na natječaj prijavi samo jedan kandidat koji ispunjava uvjete natječaja, vrednovanje za toga kandidata se neće provoditi.

 

Škola će na svojoj internetskoj stranici (https://ugostiteljskaskolaopatija.hr/aktualno/natjecaji/)

objaviti područje vrednovanja, vrijeme i mjesto održavanja vrednovanja te pravne izvore za pripremu kandidata za vrednovanje najkasnije 5 (pet) dana prije provođenja vrednovanja.

 

U prijavi na natječaj kandidati su obvezni navesti adresu elektroničke pošte, odnosno broj telefona putem kojeg će biti obaviješteni o datumu i vremenu postupka vrednovanja.

 

Kandidati koji ostvaruju prednost pri zapošljavanju prema posebnim propisima dužni su se, uz prijavu na natječaj, pozvati na to pravo te uz prijavu priložiti sve dokaze iz kojih proizlazi navedeno pravo.

 

Pozivaju se kandidati koji ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju prema odredbama članka 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/17, 98/19, 84/21), članka 48. stavku 1.-3. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata  (NN br. 84/21), članka 48. f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (NN br. 33/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03, 148/13 i 98/19), članka 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (NN broj 157/13, 152/14, 39/18 i 32/20) u prijavi na javni natječaj pozvati se na to pravo i uz prijavu priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu, a prednost imaju u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima. Kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji, uz prijavu na natječaj dužni su priložiti sve dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja i ovisno o kategoriji u koju ulazi sve potrebne dokaze (članak 103. stavak 1. Zakona) dostupne na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja:

https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti/Nikola//popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju-%20ZOHBDR%202021.pdf

Kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata uz prijavu na natječaj dužna je priložiti sve dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja te priložiti dokaze o ispunjavanju uvjeta za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju (članak 49. stavak 1. Zakona) dostupne na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja

https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti/Nikola//popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%a1ljavanju-%20Zakon%20o%20civilnim%20stradalnicima%20iz%20DR.pdf

 

Kandidati prijavom na natječaj daju privolu za obradu osobnih podataka navedenih u svim dostavljenim prilozima odnosno ispravama za potrebe provedbe natječajnog postupka.

 

Na natječaj se, pod jednakim uvjetima, mogu prijaviti osobe oba spola.

 

Rok za prijavu na natječaj je: 31.01.2024. –  08.02.2024. g.

Prijave za natječaj dostaviti isključivo neposredno ili zemaljskom poštom na adresu: Ugostiteljska škola Opatija, Eugena Kumičića 14, 51410 Opatija, uz naznaku ( „za natječaj Voditelj Regionalnog centra kompetentnosti M/Ž)

 

Nepotpune i nepravodobne prijave neće se razmatrati.

Prijave upućene elektroničkom poštom neće se uvažavati.

 

Kandidati prijavljeni na natječaj bit će obaviješteni o rezultatima natječaja sukladno članku 25. Pravilnika o načinu i postupku zapošljavanja putem internetske stranice škole (http://ss-ugostiteljska-opatija.skole.hr/razmjena/natjecaji), najkasnije u roku od 15 dana od potpisa ugovora o radu s izabranim kandidatom.

 

 

Ravnateljica:

      Sibila Roth, mag.cin

Vesna Brubnjak
Vesna Brubnjak